streda 24. septembra 2014

I want to know your opinion!/ Chcem vedieť Váš názor! :)

Ahojte!!

Ozývam sa po dlhšom čase ako som sľúbila, pretože som neočakávala , že mi škola bude zaberať tak veľa času. Vlastne som si stíhala len každú stredu spraviť rýchlu radosť poobednajším nápadom, aké nechty si zvolím pre budúci týždeň. :)

Ale teraz ma počasie akosi zlomilo, a ja ležím v izbe bez schopnosti racionálne uvažovať, a tak nemalo zmysel aby som ostala v škole. Takže konečne mám trošku času, napísať nejaký ten príspevok :))


V poslednej dobe mám pozretia hlavne z iných štátov ako zo Slovenska, take uvažujem, či nebude lepšie písať blog bilingválne( dvojjazyčne) alebo ak by sa to nejako extremne zvrtlo, tak trilingválne(trojjazyčne). V tú poslednú možnosť zatiaľ ani nedúfam, len ma mrzí, že keď si to prečíta slovák, nedá mi žiadnu( ani anonymnú) reakciu na to, či sa mu to páčilo, alebo nie, a tak je dosť náročné určiť, či má zmysel pokračovať len po slovensky(alebo uplne vynechať slovenčinu). 


Asi pred dvoma týždňami sa mi ale stalo, že mi prišiel pekný mail od dievčaťa z Ruska, ktoré mi napísalo, že sa jej ten blog páčil a že si ho preložila cez Google, lebo chcela vedieť a rozumieť o čom píšem. Je úžasné vidieť, že niekoho to zaujme natoľko, že si dá tú námahu si ten článok prispôsobiť, aby si to, v čo verí že ho zaujme, silou mocou dal do podoby, ktorej porozumie. 


Toto bol taký trošku kratší príspevok, normálny článok vydám o chvíľu a odkaz pridám aj tu :) Verím, že tento príspevok dodá odvahu alebo ja neviem čo kto potrebuje, aby ste sa normálne vyjadrili čo Vás zaujíma a čo je mimo vášho záujmu..Pretože robím to nielen kvôli sebe, ale aj kvôli ľuďom, ktorí možno nikdy nebudú mať príležitosť ísť na miesta, kde sa práve nachádzam.

xoxo Lussie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Welcome to my life!

Ahojte! Je zvláštne opäť písať nejaký článok po sto rokoch, ale až teraz počas skuškového obdobia keď mám samozrejme rozlietanú hlavu všad...