štvrtok 17. júla 2014

Začiatok môjho leta! Aké ho máš ty?

Ahojte! :))

Mám pocit, že prázdniny sa začali len pred pár dňami a predsa už je polka júla a ja už som po dovolenke.

Myslím si že som nebola jediná,ktorej počasie na dovolenke nevyšlo. Trochu ma sklamalo, že som mala ísť ku moru na 10 dní a po siedmych som sa vracala sklamaná naspäť, keďže za celý pobyt nám Oskar zasvietil len na jeden deň, aj to len počas výletu.Pretože zobúdzať sa aj zaspávať pri klopkaní dažďových kvapiek na terase alebo počúvať hrmot začínajucej sa búrky nie je na dovolenke fakt nič príjemné.

Pozdrav Slnku- Zadar
Organové schody- Zadar
Takže po príchode domov absolútne nepripomínam človeka ktorý bol na pláži pri mori na slniečku ale stále som brutálne bledá na normálne pomery. Veľa mojich "milých" priateľov mi teraz prizvukuje, že oni sú hnedší ako ja a to chodili len na mestské kúpalisko. Našťastie toto ma absolútne netankuje, keďže ja som si to aspoň užila pri levanduliach.


 Takže už ma čakajú prázdniny v štýle šport-brigáda šport. Tešila som sa na leto, počas ktorého bude plno festov a všetkého možného. No po tom, ako som si pozrela ich program, nejako ma to nezaujalo, takže predsa len ostanem verná len športu  ráno a večer a cez deň budem opäť brigádovať za notebookom. Síce je náročné stráviť pár hodín denne pozeraním na obrazovku, ale má to aj svoje výhody, pretože po príchode domov chcem nechcem ani omylom vidieť žiadnu obrazovku. :)



Verím, že nikoho neodradí že príspevky pridávam menej často ale nie vždy to ide. Toto určite nie je posledný článok počas prázdnin a verím že stihnem publikovať ešte aspoň jeden článok počas júla.
Nechcem nikoho otravovať a unavovať zbytočne dlhými článkami, kde budem písať o ničom, takže to bude skôr kratšie a výstižnejšie :)


V každom prípade si užite leto aspoň tak ako ja, hlavne oddychujte aby ste všetci mohli byť po prázkách ako nabité baterky :) Jednoznačne mi píšte ako strávite voľný čas vy, možno vieme niečo podniknúť aj spolu ;)


xoxo Lussie


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Welcome to my life!

Ahojte! Je zvláštne opäť písať nejaký článok po sto rokoch, ale až teraz počas skuškového obdobia keď mám samozrejme rozlietanú hlavu všad...